Dagen

Haha ja, vad ska man säga. Blev inte överdrivet mycket hp-plugg idag direkt. Men lika glad för det är jag, hade så roligt med Emmis så. Och någonting lärde vi ju oss, eller hur? ;) Får ta fler såna här dagar, vi får göra det till en vana!

Ikväll har jag sett Gossip girl, fick ju hela första säsongen av min bror i julklapp. Så bra! Det är alldeles för lätt att bli beroende av sådana där serier.. Känner redan suget att jag vill köpa fler fastän jag inte ens sett klart hela första skivan än. Detta kan få ett dyrt slut... Hehe. Låter kanske konstigt detta, men jag blev så jääkla sugen på fest då jag satt och tittade! Kanske för att de där Upper East Side människorna inte gör annat än dricker i och för sig, men ändå. Längtar till lördag då det blir hotellet i Lycksele!

Måste bara ordna skjuts först så jag och tjejerna tar oss dit. Någon frivillig?! =D Send me a message! (alla utom du Anna Stenvall) :P

Vi lovar på hedersord att vara skötsamma. Ni kommer kunna se våra glorior ovan våra huvuden.. ^^




Kommentera här
Postat av: Anna

Jag är ;)

2010-01-26 @ 22:44:55
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0