Det perfekta jobbet

Någon stad i Scotland söker ett par för att hjälpa till att driva runt ett familjedrivet hotell. Perfecto!
Vore så coolt att åka och jobba sådär men det lär ju aldrig hända. Gah, man kommer verkligen ingen vart med ingen utbildning och ingen erfarenhet. Men vad ska man göra då i väntan på att påbörja utbildningen? Ligga hemma och peta naveln ger inte så mycket det heller.

Mange är förresten läskig att söka jobb med. Vi sitter i varsitt rum med varsin dator och söker. Mitt i allt när jag sitter och anpassar min CV för ett jobb så hör jag nåt svagt skrapande ljud, så kollar jag i rummet och ser en skymt av Mange som krypit ihop bakom min stol, jag höll på dö av skräck. Hjärtat stannade nog någon sekund i alla fall.
Men söt är han.

Nu blir det lunch i form av varma mackor, vi har trots allt varit duktiga idag. =)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0