En dag på stan

Idag tog älsklingen och jag lite sovmorgon (även fast alla våra dagar numera innebär sovmorgon) och sedan for vi och tränade en sväng på IKSU. Idag var det ruggigt kallt, 10 minus men det kändes som nästan 20! Tog det lugnt på gymmet, förkylningen vill ju aldrig släppa. Har blött näsblod nu i 3 dagar i rad, inte kul.

Efter gymmet åkte vi ner på stan och jag har gått och lämnat min CV på lite olika ställen, är dock inte så hoppfull om att det blir nåt då det lät som att inga var i behov av nytt folk. Men nu har man gjort ett tappert försök i alla fall. Köpte ett par jeans också, men får se om det blir att ha kvar eller inte. Sedan åt vi middag på O´Learys och såg på Färjestad-Modo. Jävla Modo som förlora med 5-2, jag var nära gråten. Okej, inte riktigt men det var riktigt tråkigt i alla fall.

Men dagen har varit riktigt bra faktiskt, nu ska jag lägga mig och läsa ett tag tills John Blund hälsar på.

Godnatt!
=*

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0