Föreläsning

Nu har jag gjort mig i ordning för dagen och ska om en timme vara nere på universitetet och möta upp Emelie. Vi ska gå på en föreläsning av Isabella Löwengrip (Blondinbella), hon ska föreläsa om främst entreprenörskap tror jag. Blir säkert intressant! Med tanke på att tjejen är 19 år gammal (som en själv) och har 3 företag eller vad det är så har hon nog en del kunskap. Man ligger ju i lä där om man säger så... Haha.

Så Emelie och jag hoppas få lite tips och inspiration till hur man ska lyckas göra nåt av livet. Får väl se hur mycket klokare vi är efteråt. Igår när jag var hos Emelie tänkte jag ut en reserv plan vad jag skulle kunna göra med livet om det inte blir som jag tänkt. Men ju mer jag funderar kanske det vore en jäkligt kul Plan A? Satt och grubblade på detta igår kväll och det bara fortsätter.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0