Gårdagens partaj

Kvällen igår blev lyckad, fast inte en superkväll för jag fick så jäkla ont i huvudet och i halsen efter vi hade varit på hotellet ett tag, allt ljud och alla rörelser gjorde att det smärtade i huvudet. Då tappade jag taggen en del kan jag lova. Men innan dess hade jag riktigt kul hemma hos Anna först och hos Mattias. Med det gänget så har man bara inte tråkigt, så är det. :)

Är då inte bakis idag, riktigt skönt. Däremot så är jag sjuk, inte så förvånande eftersom det startade redan igår. Den där Hawaii pizzan på Ibbes efter hotellet igår var nog det godaste jag ätit på länge alltså... YUM! Fick nyss veta av Mange också att jag hade ringt honom och lämnat världens längsta mobilsvar, hade tydligen trott att jag pratade med honom. Bra gjort ändå.

Just nu önskar jag då att jag vore kvar i Lycksele så att jag kunde se Manges lag Diversus spela semifinal i Duvan. De vann kvarten imorse och ska snart spela igen, och här sitter jag och ugglar. Nä, skulle va mycket roligare att vara där och försöka heja fram dem till final. Får hålla en tumme här hemifrån istället då!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0