Hallelujah moment

Yes, uppsatsen är skickad in! Riktigt skönt att slippa den måste jag säga. Nu ber jag till Gud att jag får G i alla fall. Och att jag inte spyr, kissar ner mig, och svimmar under presentationen av den.

Så nu tar jag tag i nästa projekt som är skriva -klart - CV:n - nån - jävla - gång. Går framåt i alla fall. Men snart börjar dagens skidtävlingar på tv så jag räknar med ett längre avbrott...

Dagens bästa hittills: Jag ska färga håret imorgon! Jaay!

Nu ska jag bara komma på vilken färg det ska va..... Ciao for now!


Kommentera här
Postat av: Anna

Och du ska komma till Umeå på Lördag!!!!!!!!

2010-01-07 @ 16:36:01
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0