Idrottsgalan ikväll

Nu ska jag snart dra mig i väg till Mange. Vi ska göra ett söka-jobb-ryck hade vi tänkt. Hoppas vi får nåt gjort så vi inte hamnar på you tube och kollar på roliga klipp, det är lätt hänt alltså.

Sedan tänkte vi väl ta och se idrottsgalan, blir spännande att se vem som får Jerringpriset! Personligen tycker jag att Zlatan eller Helena Jonsson ska få det. Mest Zlatan egentligen, hans prestationer måste värderas högre än att vinna världscupen.  Men huvudsaken att någon av dem vinner, då tycker jag det är rättvist i alla fall.





VS.



Jag hoppas att någon av dessa vinner Jerringpriset.

Kommentera här
Postat av: Emma

Absolut inte Zlatan! =P Däremot är Helena värd det! =)

2010-01-18 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0