Inga festligheter för mig

Det fick bli så att jag stannar hemma till imorgon istället för att åka tillbaka till Umeå idag. Känner att jag helt enkelt inte kan festa ikväll, måste förbereda mig inför presentationen och det nu under måndagen och tisdagen. Det är ju trots allt examinationen på kursen, så det känns viktigt. Usch, denna nervositet....

Idag har då äntligen kylan försvunnit, idag är det endast 6 minusgrader vilket innebär att jag tänker åka skidor trots att jag inte är helt frisk. Men nu är jag så less på att sitta hemma och dega så jag skiter i det. Måste ju försöka komma i form någon gång efter allt gott och onyttigt man ätit under de senaste veckorna!


Kommentera här
Postat av: Anna

Torrboll! :P Nej skojas bara, men det hade varit kul om du var här!

2010-01-09 @ 18:10:47
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0