Jag är uttråkad.

Namn: Emilié Linnea Jonsson

Kallas för: Strumpan, Bumpen, Rumpen. You name it.

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Ett hål i varje öra och i naveln.

Tatueringar: Nej och tror inte jag vill ha en längre heller..

Längd: 1.72 tror jag.

Skostorlek: 39

Hårfärg: Brun just nu

Fräknar: Nope

Motto: Det som inte dödar det härdar

Kär? Mycket, har världens finaste pojkvän!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, ibland önskar jag att jag bodde längre söderöver så att man slapp att vintern varar i ett halvår.

Dricker du? Jåådå.

Röker du? Nej, usch

Vilket schampo använder du? Joico färgschampoo

Vilken parfym använder du? Christina Aguilera, Cindy Crawford, Britney Spears

Vad är du rädd för? Ormar bl.a. Jag är rädd för mycket egentligen :P

Gillar du att tvätta? Gör någon det?

Gillar du berg- och dalbanor? Nej, för läskigt för mig.

Senaste…

Filmen du hyrde? Vet inte, men såg Flickan som lekte med elden på bio sist.

Filmen du köpte? Försoning och Patrioten

Låten du hörde: Coldplay-Clocks

Låten du laddade ner? Robert Pattinson låtar

Personen du ringde? Mange

Personen som ringde dig? Mange :P

TV-program du såg? Vinterstudion på ettan, är en skidnörd.

Person du tänkte på? Åter igen Mange, haha

Favorit…

Låt: Kan inte bara nämna en, men en av favoriterna just nu är Led Zeppelin - Babe I’m gonna leave you

Sak att göra: Presentera min uppsats… =(

Sport: Fotboll är både roligast att utöva och se på!

Dryck: Coca Cola

Kläder: Jeansleggins, linne, cardigan.

Film: Forrest Gump

Bil: Ööööhh.

Serie: Vänner, One Tree Hill

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Nej..?

Ljugit för någon? Klart, man är ju inget helgon.

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Tror inte det

Antal…

Gånger du varit kär? 3

Gånger ditt hjärta brustit? En halv gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Haha inte vad jag vet om.

Tjejer du kysst? Vill inte svara på frågan.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 gång som jag vet om, så troligen 1 gång :P

Senaste…

Boken du läste? Twilight

Personen du fick e-mail av? Vet ej.

Personen du fick brev av? Får aldrig brev.

Personen du fick sms av? Anna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra onsdagen då Pierre var hemma

Saken du köpte? Dyrt schampoo hos frissan.

Vad har du gjort idag? Åkt skidor, kollat på skidor. Gjort lite skolarbete. Vilken dag =/

Brukar du svära mycket? Ja, min familj försöker säga till nu varje gång för att jag ska dra ner på det.

När stiger du upp på morgonen? Host, vill helst inte svara….

Vad har du på dig? Mysbyxor, tjocksockar, linne och en rosa munkjacka.

Vad ska du göra ikväll? Det är kväll och jag sitter och har tråkigt, varför tror ni jag gör listan?

Vad är du allergisk mot? Ingenting, eller jo jag tål inte surpuppor, svin och bitchiga tjejer.

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? När jag lockar håret

Kan du stå på händer? Nej, men när jag var liten kunde jag ett tag sen blev jag rädd.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark! Håkan kan jag lägga till på saker jag är allergisk mot..

Salt eller socker? Salt, alla gånger.

Gillar du ketchup? Bara till korv och hamburgare.

Är du glad nu? Jag är nästan alltid glad, enligt mig själv i alla fall.

Var du glad igår? Jomenvisst.

Vad dansar du till? Allt möjligt.

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad, moaha!

Göteborg är… ? Sveriges näst största stad, hörs vara trevligare än Stockholm.

Kan du sjunga? Verkligen inte.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti, om jag måste välja. Är less på pasta.

Land du vill besöka? Jag skulle vilja besöka nästan hela världen!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0