Jag hjärta Balders tacobuffé

Jag åt som en häst ikväll, eller som 2 fullväxta karlar i alla fall. Är förvånad över att knappen i jeansen inte har gett upp än. Tur jag tog de nya jeansen kanske eftersom de tål mer, kan vara förklaringen. Väldigt gott var det då, och väldigt väldigt trevligt. Tappade lite begrepp om tiden faktiskt, ett bra betyg för kvällen alltså. Älskar mina tjejer, ni är underbara. Helt underbara. Kärlek till er!

Hoppade av hos Mange på vägen hem och har begklagat mig lite om min situation. Har sett en del av Arsenal-Bolton matchen också. Jäkla Arsenal, hoppas de förlorar så att de inte går om United. Men det vågar jag inte säga nu inför Mange, då måste jag ju gå hem och det är mörkt ute.

Nu ska jag återvända till att se matchen och fortsätta hoppas på att Bolton vinner i smyg. (skurkskratt)

:D

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0