Kroppen känns tung

Är sliten efter skidåkningen igår, känns som att jag är stel i alla muskler som finns i hela kroppen. Men det är ändå en skön känsla, däremot så avstår jag dagens pass även om jag vill. Orkar mig inte ut idag helt enkelt, har lite dåligt samvete. Men istället så sitter jag ju och går igenom alla uppsatser jag ska läsa till imorgon så någon nytta gör jag ju.

Positivt är då att jag känner mig träningssugen nu för tiden, är riktigt taggad på att skaffa IKSU kort då jag kommer tillbaka till Umeå. Som min mamma sa: "Visst, det är dyrt, men bättre att lägga pengarna på hälsan än på kläder." Även om jag gillar att shoppa så har hon ju rätt! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0