Lördagmorgon

Idag var jag uppe med tuppen! Eller ja, i alla fall för att vara jag med tanke på att det är lördag. Mange skulle med bussen hem till Storuman så jag gick upp strax efter nio och åt frukost med honom, sedan som den gulliga flickvän jag är så stannade jag kvar då han for och diskade undan hans diskberg. Nu har jag då gjort någonting bra idag, och klockan är ju inte ens elva! Normalt sett brukar jag ligga helt utslagen vid den här tiden. Känns bra, hehe.

Det ser rent förjävligt ut i lägenheten, särskilt i mitt rum. Har hur mycket tvätt som helst kvar sedan jullovet hemma i Storuman som jag bara måste ta tag i idag. Mitt rum ska vara städat innan middagen, punkt.

För övrigt så har jag fått världens nackspärr också, började redan igår kväll. Kan inte kolla åt höger, där är det stopp. Obehagligt och det gör ONT. Snyft.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0