Muntlig examination, check

Idag presenterade jag min uppsats och det gick, till min förvåning, riktigt bra! Är väldigt nöjd med mig själv nu, känns så himla skönt att ha det bortgjort och jag är så glad över att jag genomförde det så bra. Tumme upp för mig!

Har varit och hälsat på både Anna och Mange idag så kom hem för bara en stund sen. Men man hinner ändå börja tänka nu när jag sitter här att: "Jaha..Vad ska jag göra nu då?" Den filur som har ett bra svar på den frågan åt mig vinner min rosa fjäder-gris penna.

Något jag borde ta tag i nu är då att packa upp väskorna sedan jag var hemma i Storuman, tvätta och städa undan julen. Får se hur mycket av det jag orkar, men något av det borde jag kunna ta tag i tycker man...

Här kommer en låt som speglar mitt humör just nu:



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0