Sista rycket

Från och med imorgon är jag en fri kvinna. Inget plugg, inget jobb. Ärligt talat lite för fri. Jag kommer stå ensam på mina egna ben utan kunskap och utan inkomst, men bara min sociala kompetens och min slagfärdighet som vapen i det djungelliknande samhället.
Damn it, I'm screwed.

Ja, jag har alltså den sista delen i kursen Brottsofferkunskap imorgon, en muntlig examination. Ska presentera min uppsats och få synpunkter om den från andra elever. Hmm, mycket rolig dag. NOT. Men sen är jag ju klar och har ingenting, INGENTING, att göra. Någon som har någon norsk släkting som behöver arbetskraft? Jag och Mange är frivilliga nämligen.


För att fortsätta det ironiska nötandet så har jag idag köpt IKSU kort för 200 000 och tänker nu träna tills jag dör. Målet är att få Madonnas armar, Ronaldos ben, och 14 magrutor att tydligt träda fram. Jag ersätter också alla måltider med gaino drinkar. Första passet gjorde jag idag med Mange och därefter kunde det konstateras att jag har ca 9852 pass kvar att göra för att uppnå detta mål, och en viktminskning på 17 kilo att genomgå.

Hej svejs

Kommentera här
Postat av: Anna

Emilie, 17 kilo?????!! Du tänker alltså väga kring 30 kilo? Nu får du tagga ner lite :P

2010-01-11 @ 23:02:42
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Omg, här var vi possitiva idag hör jag ;)

2010-01-12 @ 14:30:56
Postat av: Emma

haha bra å lycka till Emilié ;-)

2010-01-12 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0