Stjärt Luleå

Nu fattar jag nada. Har sökt en engelska kurs på Luleå universitet som jag trodde jag inte kom in på för att jag gjorde anmälan för sent. Men nu har jag fått brev hem med massa papper från Luleå och information. Då blev jag väldigt förvirrad, så jag tänkte jag skulle ringa dit.

Har nu suttit i kö i 25 minuter och var tjugonde sekund fått höra detta i örat:

"Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön...Ditt samtal är placerat som nummer ett i kön..."


Nu är jag irriterad för att jag tror att de lurar en att man är först i kön fastän man är typ nr 11.

Stjärt Luleå.

Ps. om någon undrar över användandet av ordet stjärt så är det för att jag försöker dra ner på svordomar...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0