Tekväll

Ska iväg och träffa tjejerna klockan sju, blir ännu en skön tekväll. I'm loving it! Ska väl kanske försöka lösa nåt frågetecken inför helgen också, vi tänker ju alla åka hem i helgen för att på lördagen åka till Lycksele och gå på hotellet. Det är ju Duvan cup i helgen också, Mange ska ju spela så det vore i och för sig kul att åka tidigare på lördagen och hinna se en match åtminstone. Men vi får se hur det blir med den saken.
Största problemet just nu är i vanlig ordning att hitta en villig chaufför! Ska väl försöka komma någonvart med det ikväll. Så man vet om det ens är värt att åka hem. Annars får jag väl göra som för två år sedan, sova i salen där Manges lag sov. Att bjuda in både mig själv och mina vänner kanske inte blir så lätt däremot... Haha.


Jag är då så grymt partysugen nu! Och det är bara tisdag.. Herregud. Kommer va råtaggad på lördag alltså! Looking forward to it... Var ju skitlänge sedan jag var i Lycksele sist på hotellet, och man har ju såååå mycket roliga (fjortis) minnen därifrån så det är inte sant! Haha, oj oj oj....

Några bilder från tidigare gånger i Lycksele.






3



Hihi, kommer du ihåg detta, Lisa? :D

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0