Tjejkväll på G

Vildmännen vann med 9-5 tror jag så de är fortfarande i serieledning, riktigt kul! Var trevligt att kolla med Anna, men som vanligt så körde vi vilse först. Men nu har vi då lärt oss hur vi ska köra, haha.

Ikväll kommer mina tjejer över på en myskväll, tror vi ska se Mamma-Mia, det är en favorit. Ser framemot att träffa alla, var ett tag sedan nu så jag saknar tjejsnacket känner jag. Ska bli trevligt! Kände mig plötsligt lite sugen på utgång, men Anna behöver rehab ett tag nu men då hon är klar så är jag sugen på fest med hela gänget. Vad säger ni? :)








Kommentera här
Postat av: Anna

They tried to make me go to rehab, but I said no no NO! :P

Haha nej men jag ska ju bli nykterist!!!!

2010-01-17 @ 10:15:45
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: enbjorn

Säg bara När, Hur och Var so I'll be there!! ;) haha

2010-01-23 @ 11:54:08
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0