Trettondags afton

Nu börjar det närma sig, i övermorgon ska uppsatsen in. Har jobbat en del på den idag och ska försöka göra den klart imorgon, känner mig riktigt nervös över den, är inte nöjd alls. Usch. Men det blir som det blir..Åker inte tillbaks till Umeå imorgon i alla fall, jag stannar till lördag eller söndag istället. Även fast jag inte längtat hem så mycket tidigare så känns det nu väldigt drygt att åka tillbaks till Umeå. Någon extra dag hemma känns bara bra, det känns tryggt. Men någon gång måste man ju ta tag i framtiden också...Fy.

Har haft en bra dag annars i alla fall, jag och Mange sov bort hela dagen i vanlig ordning sen har vi ätit en god trerättersmiddag och bara myst. Nu ska jag läsa lite, har inte så mycket kvar av "new moon" nu.

Godnatt

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0