Helg,så vars är finvädret när man vill ha det?

Ska det va så här hela sommaren så bryter jag ihop. Fina dagar på veckorna då man tänker "fan va fint väder, nu skulle man ju kunna ligga och sola och må gott", sen så fort det blir lördag så är det hel tjockt med moln och stundtals regn. DEPP! Fick besked i veckan också att det nog blir tufft att få ledigt också, så det lär bli jobb heeela sommaren. Då kan man väl åtminstone få lite sol då man väl är ledig kan jag tycka, punkt


Mange är på väg till Umgransele (alltså vilka resor de gör för en fotbollsmatch...!) så jag är själv och kikar ut på tråk vädret. Men jag ska göra mig nå fika (lutar mot en milkshake och en riktigt go macka) och bänka mig framför teven, snart är det ju Nigeria-Argentina. Go Lagerbäck! haha. Tur man har fotbolls VM som sällskap denna dag. :)


Hmm, kom precis på att jag har en vattenmelon som ligger i kylen och trycker. Tror den får göra mig sällskap framför matchenm också.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0