Ojsan

Väldigt dålig uppdatering nuförtiden, jag vet. Känner väl ingen större lust till att blogga just nu bara men det kanske återvänder snart.


Taggar i alla fall upp som fan inför årets händelse- FOTBOLLS VM!!!!


Börjar imorgon och det ska bli sååå kul, I'm so excited. Tänka sig hur man skulle varit om Sverige kvalat in....Då skulle man nog varit hysterisk. Vilket man nääästan är nu. Ska gå och kolla på mitt bidrag till Jonssons VM-bet nu, känner ju av ett visst favoritskap sen segern i EM vadslagningen. ;) Ska försöka bestämma mig för om jag ska beta med hjärta eller hjärna. Sen ska jag ut och springa med Nelson (Manges mammas hund) som de passar i veckan. Kul med sällskap, haha.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0