Fredagsmyset kan börja

Det är dags för fredagsmys hela kvällen lång! Ska strax cykla iväg till Mange (är så jäkla skönt att vi bor så nära varann!) där jag blir bjuden på middag, är ju ensam här så blir roligare att äta med Mange och Jens. Undrar vad de hittat på för nåt? Men det slår säkert den köpta palten som jag hade tänkt äta annars i min ensamhet, var det enda jag hade hemma. Sen blire mys där hela kvällen, blir en toppen fredag.



Min nya hårfärg, brun-rött (det röda blir inte lika tydligt i webbkameran). Mörkare än det förra jag hade där det blonda hade börjat skina igenom toningen. Är dock lite väl rött tycker jag, skulle inte va det enligt förpackningen. Men men, sånt man får ta då man snålar och gör hemma!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0