Hem till Storuman idag

God morgon solsrålar!


Idag känner då jag mig som en liten solstråle fastän det är så tidigt på morgonen. Vaknade vid 6 imorse faktiskt av att solen lyste på mig i sängen, härligt härligt. Riktigt fint väder ute idag, älskar det. Nu på morgonen ska jag packa ihop det sista och åka med 10.20 bussen hem. Känns hur drygt som helst att sitta och slöa på bussen hem, har så mycket energi idag att jag kommer sitta och studsa på rumpan hela vägen. Känns som att jag skulle vilja springa hem men då det motsvarar ca 5 marathon i rad så är det nog inget alternativ.

Nu är det ju bara 1 dag kvar! Ska hem och ordna de sista förberedelserna inför imorgon, kommer bli så kul. Och när jag vaknar imorgon bitti drar vi till Luleå. Kuuuul!!!





Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0