Homie

Bussresan var seg i vanlig ordning, solskenet ute fick en ju att önska att man gjorde något vettigt ute istället för att sitta instängd på bussen och svettas ihjäl. Men jag kompenserade det när jag kom hem, for och åkte en mil skidor. Så nu känns det bättre!

Har kisse i mitt knä nu, hon spinner och råmar som endast Layla gör. Ska bli kul att se hur hon reagerar då hon får en ny kompis imorgon, hehe. Mamma är ute och handlar färdgodis m.m till oss inför morgondagen, sen ska vi se Slottssprinten som pappa spelat in. Så skönt att vara hemma, man blir alltid så harmonisk av att vara här.
Om bara Mange vore vid min sida nu så skulle jag inte ha något att klaga på alls, han saknas redan

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0