Lång med trevlig måndag

Gick upp riktigt tidgt imorse, klockan ringde redan runt halv sju för då skulle min duktiga pojkvän upp. Nog för att jag låg och drog mig men ändå. Hade ett möte på arbetsförmedlingen på förmiddagen, pratade om min "situation" och gjorde upp en handlingsplan. Efter det så strosade jag omkring på stan och shoppade lite, hittade en handväska faktiskt! Hanlade mammas födelsedagspresenter också, hihih. Hoppas hon blir nöjd =D
Sedan lunchade jag med älsklingen på Balder under hans lunchrast, han gjorde första dagen på nya arbetet idag. :)

Fick panik sedan på eftermiddagen, fick för mig att åka hem med 16.00 bussen för att kunna följa mamma och Erika till Luleå imorgon. Och jag hann, så imorgon bitti blir det ännu en tidig morgon, resan börjar kl. 07.00! Mamma ska kolla på en Chihuahua valp, woho! Ska bli himla roligt att följa med, Emelie fick mig verkligen att vilja åka. Blir nog en riktigt bra dag imorgon med.

Måste tilläggas att det är skönt att vara hemma. Vill däremot pussa ordentligt på Mange, hann ju inte ens göra det innan jag åkte iväg. Blev så himla spontant detta! Hehe.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Hoppas ni har kul idag! :D

2010-03-02 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0