Måndag 29 mars

Idag blev det en liten sovmorgon för min del, kanske för att jag bara sov 4 timmar natten innan. Kände imorse då Mange klev upp 7 att jag var heeeeelt död i kroppen.

Ringde mamma det första jag gjorde då jag vaknade för att höra läget, det slutade med att jag ska hoppa på en buss idag och åka hem. Måste vara hundvakt imorgon då mamma ska jobba. Men egentligen så klagar jag inte, det är ju den roligaste syssla man kan ha!

Så jag ska börja dagen nu med bacon, bravojuice och någon rostad macka så jag får energi att börja packa och dra mig ner på bussstationen. Borde väl försöka hinna med att springa om på Manges jobb och säga hej då så jag inte bara drar som jag gjorde tidigare en gång, hehe.

Nu ska jag sätta fart på denna dag!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0