Min mamma är med hund

Har haft en riktigt lång dag igen med mycket bilåkning i snörök, men det var det lätt värt för att få kolla på de små underverken. Var hos Grymlings kennel, hon hade 4 vuxna hundar (2 kort och 2 långhåriga) och det var 5 små valpar. Endast en hane och en tik till salu och mamma var intresserad av tiken.

Jag säger bara: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH va gulliga dom var!!!


Hade velat ta med dem hem i handväskan allihopa, och det lustiga är att de hade ju fått plats utan problem, haha. Det är ju så himla små! Men de var verkligen så underbart söta. Tiken vi kollade på var svart och vit och korthårig. Var där några timmar och pratade och kelade med alla hundar sen bestämde mamma sig och den är härmed våran lilla tös. Är så glad!

Däremot är de bara 6 veckor så denna väntan tills vi får hämta hem henne kommer ta kål på mig. Goosh..











Förresten upptäckte jag att det är svårt att fota valpar, de vill ju aldrig va stilla och kolla dit man vill. =P

Kommentera här
Postat av: Emelie

Haha, de kommer vara några riiiiktigt dryga veckor nu ;) Hon var verkligen supersöt! Grymt kennelnamn dessutom ;)

2010-03-02 @ 18:46:45
Postat av: Madde

Gud så jäkla söt! Jag dör!:) Ska vi byta, jag har en stor hårig gul kluns som jag gärna byter mot den där lilla söta saken!:)

2010-03-03 @ 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0