Mötet med Björnen

Mötte Ferry ute på spåret, gooosh va det såg segt ut alltså. Själv hade man ju spänst och styrka i steget, kände mig stark. Såg han kolla på mig och och tänkte "Damn! Hon får gärna ersätta Nisse i stafetten."

Jag förstod självklart vad han tänkte (det var så uppenbart) och svarade ja på det typiska norrländska viset, drog in lite luft.  Åkte vidare och tänkte att jag inte alls ville åka i samma stafett lag, när allt kommer omkring är det ju bara jag och Ferry som håller lite klass. Och det duger ju inte, bara att kolla på damernas stafett så förstår man.


Och ja, jag är lite inspirerad av Wikegård.


Kommentera här
Postat av: anna

Inte bara lite heller :P

2010-03-05 @ 19:45:06
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Heja på! ;-)

2010-03-07 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0