Myskväll med mig själv

Myser med popcorn framför Chelsea-Inter. Mållöst hittills, lite tråkigt men. Hoppas på att Inter ska göra mål och vinna, ser gärna att Chelsea åker ut då jag tror de är ett större hot mot United i ett ev. möte. Drogba är för bra för att det ska va bekvämt att möta dem...

Har tagit fram en sådan där Chocolate chip fudge brownie (världens längsta namn på en bakelse?) och ska käka den med lite glass. Mumsigt värre! Vet inte varför jag svullar som jag gör men det är lätt hänt då man är ensam, haha. Och saknar redan min älskling fastän vi sa hej då för bara typ 2 timmar sen. Sjukt. Men kärleken är lustig.

Och jääääävligt underbar!






Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0