Tisdag 16 mars

Hej!

Shit, tentan igår gick helt okej trots allt. Med tanke på att jag börja plugga samma dag så får jag va nöjd, men skulle ju va väldigt kul om man klarade den när jag ändå satte mig och gjorde den. Får väl se hur det blir!
Efter jag var klar följde jag med Mange och tränade en sväng, var skönt att göra någonting annat igårkväll efter att ha suttit vid datorn precis hela dagen. Sen cykla vi till han och avslutade kvällen med coco pops, hihi.

Kom precis hem nu, tog lite sovmorgon idag. Tycker att jag förtjänade det. Vet inte vad jag ska göra nu riktigt, kanske börja packa inför hemfärden imorgon? Har inte bestämt när jag åker imorgon men det blir nog relativt tidigt ändå. Kanske skulle ha promenerat förbi Djurmagazinet på Marieberg och köpt en hundhalsband om nu mamma inte har gjort det än. Får ringa och kolla. Är ju bara ynka 2 dagar kvar nu, på torsdag åker vi ju och hämtar voffsingen!



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0