Torsdag 25 mars

Inatt har jag sovit gott med älsklingen vid min sida. Märkte igår då vi satt och pratade att jag saknat honom väldigt mycket under den här veckan, känns skönt att vara tillbaka. Så synd bara att han måste upp och jobba och jag har nästan ingenting för mig alls. Och det jag borde göra orkar jag inte göra. Att ha 0 motivation suger.

Såg Luftslottet som sprängdes igår, den var väl rätt bra. Men ingen jätte höjdare, tycker det var lite små svårt att hänga med stundtals. Men det var kul att se hur historien slutade tillslut. :)

Nu ska jag masa mig till köket och käka lite Frosties, har köpt onyttiga och goda flingor när ingen är här och ser. Hihi.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0