Torsdagen den 4:e mars

Solen skiner, inga moln på himmeln och det är ca -9 grader. En riktigt fin vinterdag alltså! Idag måste man ju ut på skidorna alternativt ta en lång promenad bara för att vara ute i det fina vädret. Har rätt mycket träningsvärk från löppasset igår, men det är egentligen bara skönt.

Mamma och jag har varit ute på vift på förmiddagen, vi åkte till Hundkällan för att handla in några saker men det var stängt så vi får återkomma i eftermiddag istället. Sen har vi varit hos mormor men ingen var hemma, vi har otur idag verkar det som. Sen har vi handlat inför helgen.

Jag märker att jag har väldigt svårt att hålla fokus på de saker jag måste göra när jag är här hemma, det är väldigt lätt hänt att man gör andra (roligare) saker...


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0