Tutor girl

Arsenal stängde just matchen mot Porto med sitt 4-0 mål så jag orkar faktiskt inte ens se klart matchen, inte värt med denna huvuvärken jag har idag.

För att ge svar på tal på den lilla piken jag fick av Anna så ska jag bara klargöra att jag faktiskt har agerat personlig mattelärare åt Erika idag, vi har inte sett på teve och latat oss som du trodde. Vi har varit duktiga, har räknat tal och ritat figurer på min lilla whiteboard tavla. Jag verkar ha en pedagogisk ådra faktiskt, hehe. :)

Nu blir det sängen för huvuvärken vinner över mig ikväll. Bäddar ner mig och hoppas på en bättre dag imorgon, inte troligt i och för sig eftersom jag har ett info- möte på Arbetsförmedlingen. Lär bli väldigt intressant det.


Kommentera här
Postat av: Anna

Du är duktig! :)

2010-03-10 @ 14:45:53
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0