Umeå

Back in town igen. Läste 4:e Twilight boken hela bussresan så blev nästan lite sur när jag kom fram, ville ju inte sluta läsa. Måste erkänna att böckerna tog sig, tycker 3:an var bra faktiskt och hittills måste jag säga detsamma om 4:an. Tumme upp!

Känns bra att vara tillbaka, är så "Mange-sjuk" nu att jag vet inte vad jag ska göra, haha. Han slutar jobbet klockan 5, och sen, då är han min. Borde egentligen cykla till Ica och handla så det finns nå gott till kvällen. Känner mig plötsligt handikappad då brorsan har bilen i Storuman, jag menar CYKLA och handla?? När gjorde jag det sist? Om jag någonsin har gjort det vill säga.

Kändes drygt måste jag säga, ser scenariot framför mig: Jag ramlar, allt flyger ut, påsarna går sönder...Slutar med att jag ger upp och styr cykeln hem, utan maten, med skrubbsår på ben och armar, och käkar havregrynsgröt till middag. Med marmelad på, sylten är slut.



Off I go..

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0