Dagen

Blev en dag på stan idag med Emelie, mycket trevligt var det. Köpte blommor (!!!!) och krukor. Haha. Lessnat på mina garderobsblommor så ska testa höja ribban lite, ni får veta då de har dött. Jag tror jag ska klara av att hålla dem vid liv i en vecka i alla fall, vad tror ni? =D



Nya krukor och blommor. Både kruka och blomma är mer starkrosa i verkligheten. Rosa is the shit!





Gammal kruka, ny blomma.



Köpte en klänning och ett par skor också när jag ändå var igång, hehe.






Har verkligen en rosa period just nu känner jag. Kan det ha med glädje att göra?




Kommentera här
Postat av: Emelie

Åh, vad snyggt det blev med blommorna och krukorna! :D

2010-05-13 @ 22:14:17
Postat av: Anna

Det vart jätte fint :) Men vad tror du Pierre säger om dom manliga färgerna? ;)

2010-05-14 @ 17:00:03
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0