Härlig kväll

Det är så härligt nu i efterhand då man varit duktig och sprungit, nu känns det hur skönt som helst. Den svåra biten är ju bara att ta sig ut genom dörren. Nu är det lätt värt mödan, är nyduschad och ska bara njuta av resten av kvällen. Ska göra mig nå go fika och mysa ner mig i sängen ganska tidigt och läsa tror jag, sen imorgon väntar ju en härlig sovmorgon som jag definitivt ska ta vara på.

Ska försöka ordna mig en klipptid också, helst imorgon, men tror väl inte att det är öppet nåt imorgon på en röd dag? Men jag hoppas det, vet inte när jag ska kunna klippa mig annars. Hela skallen är en stor jäkla ogräsboll just nu.

Måste fixas snarast, annars tar jag fram kastrullen och ordnar det själv.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0