Måndag 24 maj

Gud vad tråkig min blogg är nu. Orkar ju inte uppdatera längre, är så trött då man kommer hem från jobbet att man bara ligger och degar i soffan. Men ska försöka se om jag kan bättra mig.

Idag är det den 24 maj, och hallååå, snart är det JUNI! Fatta vad GÖTT!




Saker jag ser framemot i sommar:


  • Sola och bada förstås, gärna på holmarna i Barsele
  • Vara i stugan

  • Grilla och dricka vin/kall cider med älskade vännerna

  • Att åka hem till Storuman för att närvara på en massa GALEJ

  • Bjuda vännerna hit till Umeå för roligheter

  • Ev. utlandsresa (eller något annat kul) med älsklingen (förutsatt att jag får ledigt alls)

  • Spela beachvolley med gänget




Sommaren är här igen känns som en passande låt idag.



Kommer som alltid nöta denna på sommarfesterna för att komma i rätt stämning!

"Sommaren är här igen och allt känns så underbart". Couldn't agree more!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Mycket att se framemot nu i sommar! :D

2010-05-24 @ 23:38:46
Postat av: Linn :)

De måste bli mkt volleyboll i sommar! Finns inge annat ;)

2010-05-26 @ 15:19:37
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0