Onsdag 19 maj

Var för trött för att blogga igår. Var igång precis hela dagen. Efter jobbet drog jag ner på stan direkt och mötte upp tjejerna, Petra var i stan så vi gick ut och åt på Allstar. Satt ute och det var hur skönt som helst! Snacka om sommarkänsla. Var mycket trevligt att sitta ute där och bara må gott.

Sen köpte de andra mjukglass, dock tog de inte kort så för mig blev det inget. Men jag får ta min mjukglass premiär en annan dag istället. Åkte hem till mig också fick Petra äran att klippa både mig och Anna. Så härligt att äntligen få det gjort! Behövde tas en del, så nu är det lite kortare. Men ack så skönt!


Har haft fullt upp på jobbet i vanlig ordning, och är som alltid helt död nu. Borde väl försöka ta mig ut och springa men jag är ju skåååå trött i fötterna redan nu. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va jobbigt det kändes. Aja. Ska börja med att se om jag ens orkar resa mig upp ur stolen.



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0