Sprungit

Tog mig ut och sprang en sväng ändå, även om det inte blev ett långt pass så blev det ett i alla fall. Säger som en vis person sa: "Det bästa träningspasset är det som blir av."

Något knasigt var dock att när jag precis började springa kom jag på att jag ju inte hade tänkt springa, för jag har varit små krasslig i någon dag nu. Konstigt att jag satt nerbäddad i soffan och tänkte att det nog var bäst att vila, men plötsligt hittar jag mig själv ute med träningskläderna på.

Min hjärna måste ju agerat undermedvetet för att jag skulle ut, den vet att om jag fortsätter slöa såhär så får jag inte ens på mig mysbyxorna snart.




Är det bara jag förresten som suktar efter en sådan rumpa som tjejen/tjejerna i Reeboks easytone reklam har?




Kommentera här
Postat av: Anna

You're not alone

2010-05-05 @ 11:36:12
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0