Torsdag 6 maj

Hade klackar på mig idag på jobbet, och det får jag betala för nu kan jag lova. Har ändå gått hyfsat bra, men då jag jag slutade åkte jag och handlade och det blev droppen. Då började smärtan komma och nu värker mina stackars fossingar. Försökte få Mange att komma över och massera dem men tror det går tungt.


Sitter och knåpar på en inköpslista, har lite saker jag behöver köpa nästa gång jag ska shoppa
  • Present till farmor som fyller 75 nästa lördag


  • I.d mineral veil puder


  • Dagcreme, vet inte vilket märke bara att det inte blir Clinique denna gång.


  • Fotoalbum


  • Underkläder





I.d mineral veil g
er en jättefin finish, huden känns sammetslen då man lagt på det och jag upplever att huden får mer lyster också. Man sveper på det med borsten på bilden. Jag ♥ i.d!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0