Tuff dag på jobbet

Jaa, idag har man då slitit för pengarna det må jag säga. Första dagen som jag var ensam på jobbet, för nu har hon som lärde upp mig börjat på sitt nya jobb. Var huuur mycket som helst att göra, innan lunchen kom hade jag typ magont och va helt virrig i huvudet för det var så mycket att göra. Pappersarbetet svämmade över och telefonen ringde hela tiden.

Det var en pärs kan jag lova...Som tur var lämnade jag över alla samtal till Skellefteå efter lunch så då kunde jag nöta undan pappershög efter pappershög.

Hoppas att det blir lugnare imorgon, och att man känner sig säkrare på det man gör.




Efter jobbet hämtade jag upp Mange sen åkte vi ut på Mediamarkt för han skulle lämna in sin telefon. Gick och kika på filmer och det slutade med att jag köpte Twilight och New Moon. Har velat ha dem länge så nu äntligen är de i min ägo. Ska tvinga Mange att se dem med mig någon kväll, hehe.



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0