Underbar lördag

Har haft en underbar lördag. Den började med att Mange bjöd mig på hotellfrukost på Scandic, satt länge och bara åt och åt. Så jäkla gott det var, gjorde egna våfflor och käka mycket ananas och melon. Det var helg lyx det att få hotellfrukost.
Sen har vi bara suttit på en bänk i stan och myst i solen, vädret är helt fantastiskt idag. Träffat på väldigt många bekanta, verkar som att alla sökte sig till stan för att sola och träffa folk idag. Hann med en liten shoppingrunda med Anna också, köpte presenten till farmor och sen köpte jag ett fotoalbum och en vit penna så man kan skriva i det.

Nu ska jag cykla till Mange och så ska vi laga middag ihop ikväll igen och bara mysa. Kanske äter ute på deras balkong som har eftermiddags-och kvällssol. Nu när solen väl lyser vill man ju ta vara på den.

Såna här dagar skulle jag gärna kunna ta fler av!



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0