Update

Oops, dålig uppdatering senaste dagarna. Men helgen har då varit bra, på fredagen blev det utgång med tjejerna. Drog på Krogen krogen. Det var tråkigt nog riktigt dåligt där, bli lite less på att typ alla ställen i Umeå måste man ha fyllt 20 på. Hade sedan sån fet huvudvärk på lördagen att jag inte kunde gå ut, den satt kvar då jag lade mig vid tolv. Helt sjukt. Men det var ju fotboll på lördagen så det var då den dagens höjdpunkt, var riktigt kul att se det nya landslaget leverera. Ser redan framemot matchen på onsdag! :D

Är helt slut på nu, tror jag ska lägga mig och ba vila en stund...Har ont i halsen så det satte ju stopp för mina planer att ta en löprunda. Kanske är bättre imorgon, hoppas på det.




Är förresten sugen på att se Sex and the 2. Måste nog kontakta tjejerna och fråga om någon vill se med mig någon kväll. Skulle ju va trevligt med sällskap liksom.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0