Jag hjärta Kreta

Kreta var helt underbart alltså. Om jag ska beskriva veckan kan jag bara använda superlativ, vi hade det fantastiskt bra och det var så himla härligt. Ingen av oss ville åka hem, vi vill typ bo där nu. Resan blev grym också för att jag var där med just Mange, allt blir extra härligt då. Har inte orkat lägga in bilderna och får väl se när jag orkar göra det, och om jag orkar lägga upp dem. Blogg motivationen har inte infunnit sig än. Men men.

How I met your mother nu, sedan fortsätta skriva på mitt PM. Hoppas Mange kommer tidigare än  väntat så har jag ju en ursäkt att sluta tidigare. Men det lär ju inte hända.. Haha.

So long!

Kommentera här
Postat av: Bloglovinbyten - Ja

Vad härligt med Grekland. =)

2010-09-16 @ 00:18:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0